First Official Meeting - The Netherlands Anything and everything

Hey everyone,

Since I've met several (10 so far) people from this penpal site, I'd thought it would be nice to create a PPG-meeting.
I asked Vedlen if I got premission for this, and he gave me it.
I would like to organize a meeting in the Netherlands. Even though I think, if people will come, they are probably dutch, I still keep this open for everyone (reason why this topic is in English and dutch)

The date is 26 july, time and location i'll only give in private messages due safety.

If you would like to know more about this, or if you are into this. Please leave a comment, write me on the chat or send me a mail, I'd like to try to plan this meeting this year.

If this works out well, I'lll try to organize more meetings throught the world. (Just because I also travel alot 😃)
___

Hey iedereen,
Sinds ik tot nu toe al 10 mensen heb ontmoet van deze penpal-site, dacht ik dat het een leuk idee was om een PPG-meeting te organiseren,
Ik heb Vedlen gevraagd voor toestemming hiervoor, en dit ook gekregen.
Ik zou graag een meeting willen organizeren in Nederland. Gezien ik denk, dat de mensen die willen komen waarschijnlijk ook Nederlands zijn, heb ik het ook 'open' gehouden voor eventuele mensen die niet uit Nederland komen. Vandaar ook dit topic in het Engels en Nederlands.

De locatie, plek en tijd is bekend, deze geef ik alleen in prive berichten i.v.m. de veiligheid, de datum is in elk geval zondag 26 juli

Als je hier meer over wilt weten, of graag mee zou willen doen aan de meeting, laat dan een reactie achter, stuur me een bericht via de chat of stuur me een email, ik wil graag proberen om de meeting dit jaar nog te plannen.

Als dit goed gaat, ga ik proberen om meer meetings te organiseren door de hele wereld 🙂

(Excuse me for some grammar-mistakes)
Greetings,
Bart

Edit by BartL .

So far 3/4 people who are interrested, more people?

Date is planned! for info send me a message.